نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش و پرورش بررسی نقش رسانه ملی در فرهنگ سازی حجاب در میان دختران دانش آموز (مورد مطالعه، منطقه 3 آموزش و پرورش) [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 37-58]
  • آینده پژوهی ارائه الگوی مهندسی فرهنگ با رویکرد آینده پژوهی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 23-39]

ا

  • اثربخشی بررسی میزان اثربخشی پیاده سازی سیستم اطلاعاتی پورتال(portal) در سیستم اداری (مطالعه موردی: ستاد استانداری خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 95-112]
  • اثربخشی سازمانی آسیب شناسی و تبیین فرهنگ سیاسی سازمان های دولتی ایران و ارائه یک الگوی اثر بخش [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 77-86]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاهی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه هشت (شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 85-93]
  • ارزیابی عملکرد طراحی و تبیین مدل ارزیابی امور فرهنگی با استفاده از مدلهای کمی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 1-13]
  • ارزش گذاری کالای فرهنگی طراحی و ارائه مدل قیمت گذاری کالاهای فرهنگی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 15-30]
  • استانداری خراسان رضوی بررسی میزان اثربخشی پیاده سازی سیستم اطلاعاتی پورتال(portal) در سیستم اداری (مطالعه موردی: ستاد استانداری خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 95-112]
  • استراتژی فرهنگی ارزیابی نقش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تبادل فرهنگی با سایر کشورها [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 63-75]
  • اطلاع رسانی نقش مدیران فرهنگی در حفظ و ارتقاء سرمایه اجتماعی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی و هنری و شهرداری تهران [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 73-82]
  • اعتماد به نظام بررسی را ههای توسعه ی مشارکت مردم در صنعت جهانگردی (مورد مطالعه: استان خوزستان) [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 43-53]
  • الگوی مدیریت مد نظری به مد و ارائه الگوی مدیریت مد [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 111-120]
  • امنیت بررسی را ههای توسعه ی مشارکت مردم در صنعت جهانگردی (مورد مطالعه: استان خوزستان) [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 43-53]
  • امورفرهنگی طراحی و تبیین مدل ارزیابی امور فرهنگی با استفاده از مدلهای کمی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 1-13]
  • انسان مدرن بحران معنویت و پیام عارفان مسلمان به انسان مدرن (با تأکید بر دیدگاه مولوی و حافظ) [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 87-101]

ب

  • بازی های رایان های بررسی تاثیر مدیریت فرهنگی امور سرگرمی های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر کاهش خشونت در بازیهای رایانه ای در نوجوانان بین سنین 13 الی 15 سالگی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 71-84]
  • بحران معنویت بحران معنویت و پیام عارفان مسلمان به انسان مدرن (با تأکید بر دیدگاه مولوی و حافظ) [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 87-101]
  • بستر سازی فرهنگی نقش مدیران فرهنگی در حفظ و ارتقاء سرمایه اجتماعی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی و هنری و شهرداری تهران [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 73-82]

ت

  • تبادل فرهنگی ارزیابی نقش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تبادل فرهنگی با سایر کشورها [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 63-75]
  • تبلیغات تاثیر شیو ه های تبلیغاتی بر رونق صنعت توریسم در سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی وصنایع دستی و ارایه ی مدل مناسب [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 83-93]
  • تشیع هندسه مدیریت در فرهنگ و تمدن شیعه (با استفاده از راست مغزی و چپ مغزی) [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 45-62]
  • تعارضات فرهنگی بحران فرهنگی و بررسی راهکارهای تدبیر بحران با تاکید بر دیدگاه مدیران فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 77-91]
  • تلویزیون طراحی مدل اندازه گیری تأثیر رسانه ملی در توسعه فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 1-22]
  • تلویزیون بررسی نقش رسانه ملی در فرهنگ سازی حجاب در میان دختران دانش آموز (مورد مطالعه، منطقه 3 آموزش و پرورش) [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 37-58]
  • تهاجم فرهنگی بحران فرهنگی و بررسی راهکارهای تدبیر بحران با تاکید بر دیدگاه مدیران فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 77-91]
  • توسعه پایدار نقش آموزش نوین و مهارتها در توسعه فرهنگی ( با تأکید بر مدارس) [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 95-110]
  • توسعه پایدار انسانی جایگاه یونسکو در برنامه ریزی و توسعه فرهنگی جهان سوم (ایران) [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 59-70]
  • توسعه فرهنگی طراحی مدل اندازه گیری تأثیر رسانه ملی در توسعه فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 1-22]
  • توسعه فرهنگی جایگاه یونسکو در برنامه ریزی و توسعه فرهنگی جهان سوم (ایران) [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 59-70]
  • توسعه فرهنگی نقش آموزش نوین و مهارتها در توسعه فرهنگی ( با تأکید بر مدارس) [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 95-110]
  • توسعه گردشگری تاثیر شیو ه های تبلیغاتی بر رونق صنعت توریسم در سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی وصنایع دستی و ارایه ی مدل مناسب [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 83-93]
  • تولید کتاب بررسی میزان مشارکت ناشران در فرآیند تولید کتاب در شهر تهران [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 1-16]

ج

  • جامعه مدرن بحران معنویت و پیام عارفان مسلمان به انسان مدرن (با تأکید بر دیدگاه مولوی و حافظ) [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 87-101]
  • جامعه معنوی بحران معنویت و پیام عارفان مسلمان به انسان مدرن (با تأکید بر دیدگاه مولوی و حافظ) [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 87-101]

ح

  • حجاب اسلامی بررسی نقش رسانه ملی در فرهنگ سازی حجاب در میان دختران دانش آموز (مورد مطالعه، منطقه 3 آموزش و پرورش) [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 37-58]
  • حمایتهای دولتی بررسی وضعیت نشر حرفهای کتاب و سیاستهای دولتی در ایران [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 67-76]

د

  • دانشگاه آزاد اسلامی ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاهی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه هشت (شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 85-93]
  • دیدگاه خادمیت بررسی شیوه مدیریت موجود بر اساس دیدگاه عاملیت و خادمیت (مورد مطالعه- فرهنگسراهای تابعه ی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران) [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 11-20]
  • دیدگاه عاملیت بررسی شیوه مدیریت موجود بر اساس دیدگاه عاملیت و خادمیت (مورد مطالعه- فرهنگسراهای تابعه ی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران) [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 11-20]

ر

  • رادیو طراحی مدل اندازه گیری تأثیر رسانه ملی در توسعه فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 1-22]
  • راست مغزی- چپ مغزی هندسه مدیریت در فرهنگ و تمدن شیعه (با استفاده از راست مغزی و چپ مغزی) [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 45-62]
  • راهنمای تور نقش راهنمایان تور در رضایتمندی گردشگران فرهنگی: مدل راهنمایان هوشمند عاطفی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 113-124]
  • رسانه ملی طراحی مدل اندازه گیری تأثیر رسانه ملی در توسعه فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 1-22]
  • رسانه ها بررسی را ههای توسعه ی مشارکت مردم در صنعت جهانگردی (مورد مطالعه: استان خوزستان) [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 43-53]
  • رسان ههای ارتباط جمعی بررسی نقش رسانه ملی در فرهنگ سازی حجاب در میان دختران دانش آموز (مورد مطالعه، منطقه 3 آموزش و پرورش) [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 37-58]
  • رسانه های جمعی تاثیر شیو ه های تبلیغاتی بر رونق صنعت توریسم در سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی وصنایع دستی و ارایه ی مدل مناسب [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 83-93]
  • رضایتمندی نقش راهنمایان تور در رضایتمندی گردشگران فرهنگی: مدل راهنمایان هوشمند عاطفی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 113-124]
  • رفتارهای خشونت آمیز بررسی تاثیر مدیریت فرهنگی امور سرگرمی های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر کاهش خشونت در بازیهای رایانه ای در نوجوانان بین سنین 13 الی 15 سالگی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 71-84]

س

  • ساختار سازمانی نقش فناوری اطلاعات بر ساختار موسسات فرهنگی – هنری (مطالعه موردی: سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران) [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 1-10]
  • سازمان یادگیرنده بررسی چگونگی پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان های آموزشی-تحقیقاتی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 103-113]
  • سازمان آموزشی- تحقیقاتی بررسی چگونگی پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان های آموزشی-تحقیقاتی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 103-113]
  • سازمان بازنشستگی کشوری مهندسی فرهنگ در سطح سازمان های ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 31-44]
  • سازمان توسعه برق ایران مهندسی فرهنگ در سطح سازمان های ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 31-44]
  • سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ارزیابی نقش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تبادل فرهنگی با سایر کشورها [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 63-75]
  • سازمان های دولتی آسیب شناسی و تبیین فرهنگ سیاسی سازمان های دولتی ایران و ارائه یک الگوی اثر بخش [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 77-86]
  • سازمان های غیردولتی نقش سازمان های غیردولتی در شکل گیری و ارتقاء سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 41-57]
  • سیاست خارجی مؤلفه های فرهنگی مؤثر بر سیاست خارجی [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 55-66]
  • سبک های مدیریت بررسی سب کهای مدیریتی موجود در مراکز فرهنگی (مجتمع های فرهنگی و هنری/ فرهنگسراها و کتابخانه ها) تابعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و ارائه الگوی مناسب [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 33-41]
  • سرمایه اجتماعی نقش سازمان های غیردولتی در شکل گیری و ارتقاء سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 41-57]
  • سرمایه اجتماعی اندازه گیری سرمایه اجتماعی درمیان مدیران و کارشناسان بخ شهای فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از مدل های ریاضی [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 59-72]
  • سرمایه اجتماعی نقش مدیران فرهنگی در حفظ و ارتقاء سرمایه اجتماعی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی و هنری و شهرداری تهران [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 73-82]
  • سیستم پورتال بررسی میزان اثربخشی پیاده سازی سیستم اطلاعاتی پورتال(portal) در سیستم اداری (مطالعه موردی: ستاد استانداری خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 95-112]
  • سواد رسانه ای عوامل موثر در پیشرفت سواد رسانه ای در میان دانشجویان [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 21-32]

ش

  • شاخص های فرهنگی بررسی سب کهای مدیریتی موجود در مراکز فرهنگی (مجتمع های فرهنگی و هنری/ فرهنگسراها و کتابخانه ها) تابعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و ارائه الگوی مناسب [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 33-41]
  • شیوه های تبلیغاتی تاثیر شیو ه های تبلیغاتی بر رونق صنعت توریسم در سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی وصنایع دستی و ارایه ی مدل مناسب [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 83-93]

ص

  • صنایع فرهنگی بررسی موانع صنعت فرهنگی میان تجار ایران و آذربایجان [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 17-35]
  • صنعت فرهنگی بررسی موانع صنعت فرهنگی میان تجار ایران و آذربایجان [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 17-35]
  • صنعت گردشگری بررسی را ههای توسعه ی مشارکت مردم در صنعت جهانگردی (مورد مطالعه: استان خوزستان) [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 43-53]
  • صنعت نشر بررسی وضعیت نشر حرفهای کتاب و سیاستهای دولتی در ایران [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 67-76]

ع

  • عوامل روانشناسی بررسی شیوه مدیریت موجود بر اساس دیدگاه عاملیت و خادمیت (مورد مطالعه- فرهنگسراهای تابعه ی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران) [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 11-20]
  • عوامل ساختاری بررسی شیوه مدیریت موجود بر اساس دیدگاه عاملیت و خادمیت (مورد مطالعه- فرهنگسراهای تابعه ی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران) [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 11-20]
  • عوامل فرهنگی بررسی شیوه مدیریت موجود بر اساس دیدگاه عاملیت و خادمیت (مورد مطالعه- فرهنگسراهای تابعه ی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران) [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 11-20]

ف

  • فرهنگ مؤلفه های فرهنگی مؤثر بر سیاست خارجی [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 55-66]
  • فرهنگ سازمانی مهندسی فرهنگ در سطح سازمان های ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 31-44]
  • فرهنگ سازمانی آسیب شناسی و تبیین فرهنگ سیاسی سازمان های دولتی ایران و ارائه یک الگوی اثر بخش [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 77-86]
  • فرهنگ سازمانی بررسی چگونگی پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان های آموزشی-تحقیقاتی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 103-113]
  • فرهنگ سیاسی آسیب شناسی و تبیین فرهنگ سیاسی سازمان های دولتی ایران و ارائه یک الگوی اثر بخش [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 77-86]
  • فرهنگ مشارکتی بررسی چگونگی پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان های آموزشی-تحقیقاتی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 103-113]
  • فرهنگ مطلوب ارائه الگوی مهندسی فرهنگ با رویکرد آینده پژوهی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 23-39]
  • فرهنگ و تمدن هندسه مدیریت در فرهنگ و تمدن شیعه (با استفاده از راست مغزی و چپ مغزی) [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 45-62]
  • فناوری اطلاعات نقش فناوری اطلاعات بر ساختار موسسات فرهنگی – هنری (مطالعه موردی: سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران) [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 1-10]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش آموزش نوین و مهارتها در توسعه فرهنگی ( با تأکید بر مدارس) [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 95-110]

ق

ک

  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بررسی تاثیر مدیریت فرهنگی امور سرگرمی های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر کاهش خشونت در بازیهای رایانه ای در نوجوانان بین سنین 13 الی 15 سالگی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 71-84]

گ

  • گردشگران فرهنگی نقش راهنمایان تور در رضایتمندی گردشگران فرهنگی: مدل راهنمایان هوشمند عاطفی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 113-124]
  • گرو ههای غیر رسمی نقش مدیران فرهنگی در حفظ و ارتقاء سرمایه اجتماعی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی و هنری و شهرداری تهران [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 73-82]

م

  • مد نظری به مد و ارائه الگوی مدیریت مد [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 111-120]
  • مدیران دانشگاهی ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاهی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه هشت (شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 85-93]
  • مدیران فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بحران فرهنگی و بررسی راهکارهای تدبیر بحران با تاکید بر دیدگاه مدیران فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 77-91]
  • مدیریت دانش بررسی چگونگی پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان های آموزشی-تحقیقاتی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 103-113]
  • مدیریت فرهنگی ارزیابی نقش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تبادل فرهنگی با سایر کشورها [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 63-75]
  • مدیریت مد نظری به مد و ارائه الگوی مدیریت مد [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 111-120]
  • مدرنیته بحران معنویت و پیام عارفان مسلمان به انسان مدرن (با تأکید بر دیدگاه مولوی و حافظ) [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 87-101]
  • مدگرایی نظری به مد و ارائه الگوی مدیریت مد [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 111-120]
  • مدل ارزیابی طراحی و تبیین مدل ارزیابی امور فرهنگی با استفاده از مدلهای کمی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 1-13]
  • مد لهای ارزش گذاری طراحی و ارائه مدل قیمت گذاری کالاهای فرهنگی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 15-30]
  • میراث جهانی جایگاه یونسکو در برنامه ریزی و توسعه فرهنگی جهان سوم (ایران) [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 59-70]
  • مراکز فرهنگی بررسی سب کهای مدیریتی موجود در مراکز فرهنگی (مجتمع های فرهنگی و هنری/ فرهنگسراها و کتابخانه ها) تابعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و ارائه الگوی مناسب [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 33-41]
  • مشارکت نقش مدیران فرهنگی در حفظ و ارتقاء سرمایه اجتماعی مطالعه موردی: سازمان فرهنگی و هنری و شهرداری تهران [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 73-82]
  • مشارکت بررسی را ههای توسعه ی مشارکت مردم در صنعت جهانگردی (مورد مطالعه: استان خوزستان) [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 43-53]
  • مشارکت ناشران بررسی میزان مشارکت ناشران در فرآیند تولید کتاب در شهر تهران [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 1-16]
  • مهندسی فرهنگ ارائه الگوی مهندسی فرهنگ با رویکرد آینده پژوهی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 23-39]
  • مهندسی فرهنگ مهندسی فرهنگ در سطح سازمان های ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 31-44]
  • مهندسی فرهنگی ارائه الگوی مهندسی فرهنگ با رویکرد آینده پژوهی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 23-39]
  • موسسات فرهنگی- هنری نقش فناوری اطلاعات بر ساختار موسسات فرهنگی – هنری (مطالعه موردی: سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران) [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 1-10]
  • مؤلفه های فرهنگی مؤلفه های فرهنگی مؤثر بر سیاست خارجی [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 55-66]
  • مؤلفه های فرهنگی مؤثر بر سیاست خارجی مؤلفه های فرهنگی مؤثر بر سیاست خارجی [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 55-66]

ن

  • نشر حرفهای کتاب بررسی وضعیت نشر حرفهای کتاب و سیاستهای دولتی در ایران [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 67-76]
  • نشر کتاب بررسی میزان مشارکت ناشران در فرآیند تولید کتاب در شهر تهران [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 1-16]
  • نظام تربیتی اسلام بررسی نقش رسانه ملی در فرهنگ سازی حجاب در میان دختران دانش آموز (مورد مطالعه، منطقه 3 آموزش و پرورش) [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 37-58]
  • نظام فرهنگی بحران فرهنگی و بررسی راهکارهای تدبیر بحران با تاکید بر دیدگاه مدیران فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 2، پیش شماره سوم، 1387، صفحه 77-91]

و

  • وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اندازه گیری سرمایه اجتماعی درمیان مدیران و کارشناسان بخ شهای فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از مدل های ریاضی [دوره 2، پیش شماره دوم، 1387، صفحه 59-72]

ه

  • هندسه ی مدیریت هندسه مدیریت در فرهنگ و تمدن شیعه (با استفاده از راست مغزی و چپ مغزی) [دوره 2، شماره 1، 1387، صفحه 45-62]
  • هوش عاطفی نقش راهنمایان تور در رضایتمندی گردشگران فرهنگی: مدل راهنمایان هوشمند عاطفی [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 113-124]

ی

  • یونسکو جایگاه یونسکو در برنامه ریزی و توسعه فرهنگی جهان سوم (ایران) [دوره 2، شماره 2، 1387، صفحه 59-70]