آ
-
آمیخته بازاریابی
طراحی الگوی توسعه صادرات کالاهای فرهنگی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 30-43]
-
آموزش
نقش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ارتقای سرمایه فرهنگی شهروندان تهرانی (مورد مطالعه کانونهای بانوان منطقه شش) [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 34-45]
-
آموزش عالی
نقش آموزش عالی در گسترش تبادلات فرهنگی کشورها [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 50-62]
-
آموزش و شبکه
بررسی نقش اینترنت در توسعه فرهنگی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 46-59]
ا
-
اثربخشی مدیران
بررسی و یژگیهای کارآفرینی و اثر بخشی مدیران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 16-32]
-
اثربخشی هیات علمی
رهبری دانشگاهی مبتنی بر هوش عاطفی و اثر بخشی هیات علمی (مدل FEMEIL) [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 122-137]
-
ارتباطات
نقش آموزش عالی در گسترش تبادلات فرهنگی کشورها [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 50-62]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد برنامههای شبکه سه سیما از دیدگاه صاحب نظران رسانه و جوانان [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 36-52]
-
اطلاعات
جامعه اطلاعاتی: فرصتها وچالشهای فراروی ایران [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 104-122]
-
اقتصاد فرهنگ
بررسی عوامل موثر در صادرات کالاهای فرهنگی در ایران و ارایه راهبردهای مدیریتی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 74-93]
-
الگوی « SWOT»
ضرورت استفاده ازالگوی مدیریتی «SWOT» در حل چالشهای فرهنگی بین سنت و مدرنیته در ایران [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 64-83]
-
الگوی فرهنگی
شناخت وضعیت موجود و مطلوب فرهنگ کشور از دید کارشناسان و نخبگان بر اساس شاخصهای علمی بومی(ویژگیهای مطرح شده از جامعه ایرانی در سند چشم انداز) جهت اجرای مدیریت فرهنگی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 16-27]
-
اینترنت
بررسی نقش اینترنت در توسعه فرهنگی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 46-59]
ب
-
بازاریابی فرهنگی
طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 82-101]
-
بازارفرهنگی
طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 82-101]
-
بازیهای زبانی
فرهنگ و هنر در فلسفه ویتگنشتاین [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 100-113]
-
بررسی فرهنگ
شناخت وضعیت موجود و مطلوب فرهنگ کشور از دید کارشناسان و نخبگان بر اساس شاخصهای علمی بومی(ویژگیهای مطرح شده از جامعه ایرانی در سند چشم انداز) جهت اجرای مدیریت فرهنگی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 16-27]
-
برنامهریزی استراتژیک
نقش برنامهریزی استراتژیک فرهنگی در بقای سازمانها [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 62-71]
-
برنامهریزی فرهنگی
نقش برنامهریزی استراتژیک فرهنگی در بقای سازمانها [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 62-71]
-
برنامه ریزی فرهنگی- اهداف ذاتی- سازمان های فرهنگی
بررسی میزان ارتباط مدیران وکارشناسان با فرآیند برنامهریزی فرهنگی واندازه گیری تاثیر آن بر درجه تمایل به اهداف ذاتی سازمانهای فرهنگی (گزیده مراکز فرهنگی مشهد) [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 64-79]
-
برنامههای فرهنگی و هنری
نقش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ارتقای سرمایه فرهنگی شهروندان تهرانی (مورد مطالعه کانونهای بانوان منطقه شش) [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 34-45]
-
بقای سازمانها
نقش برنامهریزی استراتژیک فرهنگی در بقای سازمانها [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 62-71]
-
بیمارستان خصوصی
بررسی فرهنگ سازمانی بیمارستانهای دولتی و خصوصی و رابطه آن با عملکرد کارکنان آنها: (مطالعه موردی بیمارستان شهید مدرس و بیمارستان لاله) [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 22-38]
-
بیمارستان دولتی
بررسی فرهنگ سازمانی بیمارستانهای دولتی و خصوصی و رابطه آن با عملکرد کارکنان آنها: (مطالعه موردی بیمارستان شهید مدرس و بیمارستان لاله) [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 22-38]
-
بهره وری
بهرهوری در آیینه فرهنگ اسلامیـ ایرانی [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 40-47]
پ
-
پایگاه اطلاعاتی
بررسی ساختار پایگاه الکترونیکی مجلات علمیدانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 54-63]
ت
-
تبادل
نقش آموزش عالی در گسترش تبادلات فرهنگی کشورها [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 50-62]
-
تبادل فرهنگی
نقش آموزش عالی در گسترش تبادلات فرهنگی کشورها [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 50-62]
-
تکنولوژیهای اطلاعاتی
جامعه اطلاعاتی: فرصتها وچالشهای فراروی ایران [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 104-122]
-
توسعه
مشارکتهای دانشجویی و نقش آن در توسعه فعالیتهای فرهنگی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال( [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 108-120]
-
توسعه پایدار
نقش سازمانهای غیردولتی در توسعه پایدار فرهنگی در عصر جهانی شدن [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 118-125]
-
توسعه فرهنگی
بررسی نقش اینترنت در توسعه فرهنگی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 46-59]
-
توسعه فرهنگی
نقش سازمانهای غیردولتی در توسعه پایدار فرهنگی در عصر جهانی شدن [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 118-125]
-
توسعه فرهنگی
مشارکتهای دانشجویی و نقش آن در توسعه فعالیتهای فرهنگی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال( [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 108-120]
-
توسعه فرهنگی
طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 82-101]
-
توسعه فرهنگی
ارائه الگوی مدیریت توسعه فرهنگی درراستای سند چشم انداز 1404 [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 124-139]
-
توسعه مدیریت فرهنگی
مشارکتهای دانشجویی و نقش آن در توسعه فعالیتهای فرهنگی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال( [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 108-120]
-
تولید دانش
بررسی کارکردهای مدیریت دانش در دانشگاهها مطالعه موردی دانشگاه پیام نور [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 1-19]
ج
-
جامعه اطلاعاتی
جامعه اطلاعاتی: فرصتها وچالشهای فراروی ایران [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 104-122]
-
جهانی سازی
تأثیر صادرات محصولات فرهنگی بر جهانی سازی [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 66-80]
-
جهانی شدن
نقش سازمانهای غیردولتی در توسعه پایدار فرهنگی در عصر جهانی شدن [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 118-125]
چ
-
چالش فرهنگی
ضرورت استفاده ازالگوی مدیریتی «SWOT» در حل چالشهای فرهنگی بین سنت و مدرنیته در ایران [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 64-83]
ح
-
حمایت دولتی
طراحی الگوی توسعه صادرات کالاهای فرهنگی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 30-43]
خ
-
خلاقیت
بررسی کارکردهای مدیریت دانش در دانشگاهها مطالعه موردی دانشگاه پیام نور [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 1-19]
د
-
دانشگاه
ارزیابی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس ویژگیهای سازمانهای یادگیرنده و ارایه راهبردهایی برای بهبود آن [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 48-62]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
بررسی و یژگیهای کارآفرینی و اثر بخشی مدیران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 16-32]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
مدیریت بحران در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 116-132]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
بررسی ساختار پایگاه الکترونیکی مجلات علمیدانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 54-63]
-
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
اندازه گیری ومقایسهی سرمایهی فرهنگی در میان دانشجویان رشتهی مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 86-105]
-
دانشگاه تهران
اندازه گیری ومقایسهی سرمایهی فرهنگی در میان دانشجویان رشتهی مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 86-105]
-
دولت الکترونیکی
ارایه چارچوبی از عوامل موثر بر موفقیت ارایه خدمات دولت سیار در ایران [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 96-116]
-
دولت سیار
ارایه چارچوبی از عوامل موثر بر موفقیت ارایه خدمات دولت سیار در ایران [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 96-116]
ر
-
رهبری دانشگاه
رهبری دانشگاهی مبتنی بر هوش عاطفی و اثر بخشی هیات علمی (مدل FEMEIL) [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 122-137]
-
رهبری هوشمندانه
بررسی کارکردهای مدیریت دانش در دانشگاهها مطالعه موردی دانشگاه پیام نور [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 1-19]
-
رویههای حسابرسی
زن منشی وتاثیر آن بر حسابرسی (با تاکید بر حسابرسی صورتهای مالی) [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 26-33]
ز
-
زیبایی شناسی
فرهنگ و هنر در فلسفه ویتگنشتاین [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 100-113]
-
زبان خصوصی
فرهنگ و هنر در فلسفه ویتگنشتاین [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 100-113]
-
زیرساخت اطلاع رسانی
جامعه اطلاعاتی: فرصتها وچالشهای فراروی ایران [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 104-122]
-
زنان
بررسی عوامل فرهنگی ـ اجتماعی موثر برفرهنگ کارآفرینی (مطالعه موردی زنان کارآفرین تهران و حومه) [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 1-23]
-
زن منشی
زن منشی وتاثیر آن بر حسابرسی (با تاکید بر حسابرسی صورتهای مالی) [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 26-33]
س
-
ساختار قدرت
زمینههای فرهنگی مشارکت سیاسی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 1-13]
-
سازمان
ارزیابی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس ویژگیهای سازمانهای یادگیرنده و ارایه راهبردهایی برای بهبود آن [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 48-62]
-
سازمان یادگیرنده
ارزیابی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس ویژگیهای سازمانهای یادگیرنده و ارایه راهبردهایی برای بهبود آن [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 48-62]
-
سازمانهای غیر دولتی
نقش سازمانهای غیردولتی در توسعه پایدار فرهنگی در عصر جهانی شدن [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 118-125]
-
سرمایه
راهکارهای ارتقای سرمایه فکری در سازمانها و نهادهای فرهنگی (مورد مطالعه فرهنگسرای ابنسینا) [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 1-14]
-
سرمایه انسانی
راهکارهای ارتقای سرمایه فکری در سازمانها و نهادهای فرهنگی (مورد مطالعه فرهنگسرای ابنسینا) [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 1-14]
-
سرمایه ساختاری
راهکارهای ارتقای سرمایه فکری در سازمانها و نهادهای فرهنگی (مورد مطالعه فرهنگسرای ابنسینا) [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 1-14]
-
سرمایه فرهنگی
نقش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ارتقای سرمایه فرهنگی شهروندان تهرانی (مورد مطالعه کانونهای بانوان منطقه شش) [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 34-45]
-
سرمایه فرهنگی
اندازه گیری ومقایسهی سرمایهی فرهنگی در میان دانشجویان رشتهی مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 86-105]
-
سرمایه فکری
راهکارهای ارتقای سرمایه فکری در سازمانها و نهادهای فرهنگی (مورد مطالعه فرهنگسرای ابنسینا) [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 1-14]
-
سرمایه کالبدی
راهکارهای ارتقای سرمایه فکری در سازمانها و نهادهای فرهنگی (مورد مطالعه فرهنگسرای ابنسینا) [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 1-14]
-
سنّت
ضرورت استفاده ازالگوی مدیریتی «SWOT» در حل چالشهای فرهنگی بین سنت و مدرنیته در ایران [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 64-83]
-
سند چشم انداز
شناخت وضعیت موجود و مطلوب فرهنگ کشور از دید کارشناسان و نخبگان بر اساس شاخصهای علمی بومی(ویژگیهای مطرح شده از جامعه ایرانی در سند چشم انداز) جهت اجرای مدیریت فرهنگی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 16-27]
-
سند چشم انداز 20 ساله
ارائه الگوی مدیریت توسعه فرهنگی درراستای سند چشم انداز 1404 [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 124-139]
ش
-
شبکه سوم
ارزیابی عملکرد برنامههای شبکه سه سیما از دیدگاه صاحب نظران رسانه و جوانان [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 36-52]
-
شکاف دیجیتالی
جامعه اطلاعاتی: فرصتها وچالشهای فراروی ایران [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 104-122]
-
شناخت عوامل رقابتی
طراحی الگوی توسعه صادرات کالاهای فرهنگی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 30-43]
-
شناخت عوامل محیطی
طراحی الگوی توسعه صادرات کالاهای فرهنگی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 30-43]
ص
-
صادرات کالاهای فرهنگی
بررسی عوامل موثر در صادرات کالاهای فرهنگی در ایران و ارایه راهبردهای مدیریتی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 74-93]
-
صدا و سیما
ارزیابی عملکرد برنامههای شبکه سه سیما از دیدگاه صاحب نظران رسانه و جوانان [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 36-52]
-
صنعت فرهنگ
تأثیر صادرات محصولات فرهنگی بر جهانی سازی [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 66-80]
ع
-
عملکرد کارکنان
بررسی فرهنگ سازمانی بیمارستانهای دولتی و خصوصی و رابطه آن با عملکرد کارکنان آنها: (مطالعه موردی بیمارستان شهید مدرس و بیمارستان لاله) [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 22-38]
-
عوامل شبکه ای
بررسی عوامل فرهنگی ـ اجتماعی موثر برفرهنگ کارآفرینی (مطالعه موردی زنان کارآفرین تهران و حومه) [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 1-23]
-
عوامل فردی
بررسی عوامل فرهنگی ـ اجتماعی موثر برفرهنگ کارآفرینی (مطالعه موردی زنان کارآفرین تهران و حومه) [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 1-23]
-
عوامل محیطی
بررسی عوامل فرهنگی ـ اجتماعی موثر برفرهنگ کارآفرینی (مطالعه موردی زنان کارآفرین تهران و حومه) [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 1-23]
-
عوامل موثر بر موفقیت
ارایه چارچوبی از عوامل موثر بر موفقیت ارایه خدمات دولت سیار در ایران [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 96-116]
ف
-
فرهنگ
نقش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ارتقای سرمایه فرهنگی شهروندان تهرانی (مورد مطالعه کانونهای بانوان منطقه شش) [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 34-45]
-
فرهنگ
فرهنگ و هنر در فلسفه ویتگنشتاین [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 100-113]
-
فرهنگ
بررسی عوامل موثر در صادرات کالاهای فرهنگی در ایران و ارایه راهبردهای مدیریتی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 74-93]
-
فرهنگ
بهرهوری در آیینه فرهنگ اسلامیـ ایرانی [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 40-47]
-
فرهنگ تودهای
تأثیر صادرات محصولات فرهنگی بر جهانی سازی [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 66-80]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی کارکردهای مدیریت دانش در دانشگاهها مطالعه موردی دانشگاه پیام نور [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 1-19]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی فرهنگ سازمانی بیمارستانهای دولتی و خصوصی و رابطه آن با عملکرد کارکنان آنها: (مطالعه موردی بیمارستان شهید مدرس و بیمارستان لاله) [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 22-38]
-
فرهنگ کارآفرینی
بررسی عوامل فرهنگی ـ اجتماعی موثر برفرهنگ کارآفرینی (مطالعه موردی زنان کارآفرین تهران و حومه) [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 1-23]
-
فرهنگ مطلوب
شناخت وضعیت موجود و مطلوب فرهنگ کشور از دید کارشناسان و نخبگان بر اساس شاخصهای علمی بومی(ویژگیهای مطرح شده از جامعه ایرانی در سند چشم انداز) جهت اجرای مدیریت فرهنگی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 16-27]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی ساختار پایگاه الکترونیکی مجلات علمیدانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 54-63]
-
فن آوریهای نوین ارتباطی
بررسی نقش اینترنت در توسعه فرهنگی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 46-59]
ک
-
کارآفرینی
بررسی و یژگیهای کارآفرینی و اثر بخشی مدیران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 16-32]
-
کارگران اطلاعاتی
جامعه اطلاعاتی: فرصتها وچالشهای فراروی ایران [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 104-122]
-
کالای فرهنگی
طراحی الگوی توسعه صادرات کالاهای فرهنگی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 30-43]
-
کالای فرهنگی
بررسی عوامل موثر در صادرات کالاهای فرهنگی در ایران و ارایه راهبردهای مدیریتی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 74-93]
-
کانونهای مردمی
نقش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ارتقای سرمایه فرهنگی شهروندان تهرانی (مورد مطالعه کانونهای بانوان منطقه شش) [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 34-45]
م
-
مجلات علمی
بررسی ساختار پایگاه الکترونیکی مجلات علمیدانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 54-63]
-
محصولات فرهنگی
تأثیر صادرات محصولات فرهنگی بر جهانی سازی [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 66-80]
-
مدیریت بازاریابی
طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی [دوره 4، 1 (پیاپی 7)، 1389، صفحه 82-101]
-
مدیریت بحران
مدیریت بحران در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 116-132]
-
مدیریت دانش
بررسی کارکردهای مدیریت دانش در دانشگاهها مطالعه موردی دانشگاه پیام نور [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 1-19]
-
مدرنیته
ضرورت استفاده ازالگوی مدیریتی «SWOT» در حل چالشهای فرهنگی بین سنت و مدرنیته در ایران [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 64-83]
-
مشارکت
مشارکتهای دانشجویی و نقش آن در توسعه فعالیتهای فرهنگی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال( [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 108-120]
-
مشارکت سیاسی
زمینههای فرهنگی مشارکت سیاسی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 1-13]
-
مشارکت مردمی
زمینههای فرهنگی مشارکت سیاسی [دوره 4، 3 (پیاپی 9)، 1389، صفحه 1-13]
-
مشارکتهای دانشجویی
مشارکتهای دانشجویی و نقش آن در توسعه فعالیتهای فرهنگی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال( [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 108-120]
ه
-
هنر
فرهنگ و هنر در فلسفه ویتگنشتاین [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 100-113]
-
هوش عاطفی
رهبری دانشگاهی مبتنی بر هوش عاطفی و اثر بخشی هیات علمی (مدل FEMEIL) [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 122-137]
ی
-
یادگیری سازمانی
ارزیابی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس ویژگیهای سازمانهای یادگیرنده و ارایه راهبردهایی برای بهبود آن [دوره 4، 4 (پیاپی 10)، 1389، صفحه 48-62]
-
یادگیری سازمانی
بررسی کارکردهای مدیریت دانش در دانشگاهها مطالعه موردی دانشگاه پیام نور [دوره 4، 2(پیاپی 8)، 1389، صفحه 1-19]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد