آگاهی عمومیعوامل مؤثر در حفظ و احیای ارزشهای فرهنگی در بافت تاریخی بناهای اسلامی (مطالعه موردی بناهای شهر تهران) [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 155-173]
آموزش تفکر نقادانهنقش رسانه هوشمندکودک و نوجوان درآموزش تفکر نقادانه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 21-36]
آموزش و پرورشطراحی الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهرهوری برای نظام آموزش و پرورش ایران به شیوه ی نظریه ی زمینه ای [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 49-63]
ا
ای اچ پی فازیارائه الگویی از فرهنگسازمانی مطلوب سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 105-123]
ایرانمدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر مهاجرت منابع انسانی از ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 1-22]
ارزش های فرهنگیطراحی و ارائه الگو جهت سنجش تاثیر توسعه صنعت نفت و گاز بر ابعاد فرهنگ عمومی (مطالعه موردی: عسلویه) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 85-100]
اسلاماستخراج نقشه استراتژی تاب آوری از نگاه اسلام در مدیریت بحران سازمان ها با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک دیماتل فازی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 87-103]
الگوی پارادایمیارایه الگوی مدرسه آینده با تاکید بر مؤلفههای فرهنگی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 23-34]
اینرسی سازمانیشناسایی ابعاد مدل پویای فرهنگ سازمانی و بررسی رابطه آن با اینرسی سازمانی در سازمان تامین اجتماعی ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 89-115]
انقلاب صنعتی نسل چهارمطراحی الگو بخش بندی فرهنگ سازمانی در انقلاب صنعتی نسل چهارم [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 1-19]
اوقات فراغتبررسی رابطه بین نگرش به نوسازی و سبک زندگی در بین جوانان 18-35 سال شهر پلدختر [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 105-117]
بازاریابی تعاملیشناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 139-153]
بازی های هوشمندنقش رسانه هوشمندکودک و نوجوان درآموزش تفکر نقادانه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 21-36]
بحرانبحران هویّت و مصرف گرایی در نسل جوان پژوهشی در مدارس دخترانه متوسطه جامعه شهری اراک [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 39-51]
برنامه درسیبررسی ماهیت ابعاد تربیت شهروندی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 23-37]
برنامه درسیبررسی فرایند آموزش پذیری دانشآموزان مبتنی بر رویکرد هوشافزایی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 63-86]
برنامه ریزیپژوهش در برنامه ریزی فرهنگی مبتنی بر جامعه شبکه ای در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 55-69]
برنامه های فرهنگی جوانانارائه الگوی اوقات فراغت جوانان مطالعه موردی (شهرک های سازمانی وزارت دفاع) [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 55-72]
بهبودبررسی راهبرد های اجرائی بهبود سازمانی بر مبنای فرهنگ درجهت اثربخشی نیروی انسانی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 1-38]
بهره وریطراحی الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهرهوری برای نظام آموزش و پرورش ایران به شیوه ی نظریه ی زمینه ای [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 49-63]
ت
تاب آوریاستخراج نقشه استراتژی تاب آوری از نگاه اسلام در مدیریت بحران سازمان ها با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک دیماتل فازی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 87-103]
تحلیل محتواتحلیل محتوای فرهنگی فیلمهای اکران شده در جشنواره بینالمللی فیلم رشد در سال 1397 (مورد مطالعه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 65-83]
تحول فرهنگ سازمانیطراحی الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهرهوری برای نظام آموزش و پرورش ایران به شیوه ی نظریه ی زمینه ای [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 49-63]
تربیت شهروندیبررسی ماهیت ابعاد تربیت شهروندی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 23-37]
تعامل اجتماعی رفتار شهروندیعوامل مؤثر در حفظ و احیای ارزشهای فرهنگی در بافت تاریخی بناهای اسلامی (مطالعه موردی بناهای شهر تهران) [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 155-173]
تعهدات اخلاقیطراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 121-135]
تکنیک سلسله مراتبیشناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 139-153]
تلفن همراهواکاوی تأثیراستفاده از شبکههای اجتماعی تلفن همراه بر هویت فرهنگی دانشجویان [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 125-138]
توانمندسازی کارکنانتبیین رابطه بین عوامل توانمند سازی و قابلیت چابکی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 113-133]
توسعه صنعت نفت و گازطراحی و ارائه الگو جهت سنجش تاثیر توسعه صنعت نفت و گاز بر ابعاد فرهنگ عمومی (مطالعه موردی: عسلویه) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 85-100]
ج
جامعه شبکه هایپژوهش در برنامه ریزی فرهنگی مبتنی بر جامعه شبکه ای در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 55-69]
جشنواره بینالمللی رشدتحلیل محتوای فرهنگی فیلمهای اکران شده در جشنواره بینالمللی فیلم رشد در سال 1397 (مورد مطالعه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 65-83]
چ
چابکی سازمانتبیین رابطه بین عوامل توانمند سازی و قابلیت چابکی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 113-133]
خ
خدماتطراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 121-135]
خردگرایی ومدرنیسمبررسی تاثیر سرمایه فرهنگی درونی شده برگرایش به مدرنیسم در جوانان خرم آباد [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 145-164]
د
دانشرابطه هوش فرهنگی با سبک زندگی در بین کارکنان ستاد وزارت نفت [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 37-48]
دلفی فازیطراحی الگوی مدیریت استعداد برای سازمانهای فرهنگی با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 1-22]
دلفی فازیشناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 139-153]
دیماتل فازیاستخراج نقشه استراتژی تاب آوری از نگاه اسلام در مدیریت بحران سازمان ها با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک دیماتل فازی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 87-103]
دیمتل فازیارائه الگویی از فرهنگسازمانی مطلوب سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 105-123]
دینداریبررسی رابطه بین نگرش به نوسازی و سبک زندگی در بین جوانان 18-35 سال شهر پلدختر [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 105-117]
دوره ابتداییبررسی ماهیت ابعاد تربیت شهروندی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 23-37]
دوره ابتداییبررسی فرایند آموزش پذیری دانشآموزان مبتنی بر رویکرد هوشافزایی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 63-86]
ر
رسانهپژوهش در برنامه ریزی فرهنگی مبتنی بر جامعه شبکه ای در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 55-69]
رسانه های جمعیبحران هویّت و مصرف گرایی در نسل جوان پژوهشی در مدارس دخترانه متوسطه جامعه شهری اراک [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 39-51]
رفتاررابطه هوش فرهنگی با سبک زندگی در بین کارکنان ستاد وزارت نفت [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 37-48]
س
سازمان تامین اجتماعیشناسایی ابعاد مدل پویای فرهنگ سازمانی و بررسی رابطه آن با اینرسی سازمانی در سازمان تامین اجتماعی ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 89-115]
سازمان صداوسیما«رابطه مدیریت دانایی و سواد رسانه ای با کنترل ابعاد یادگیری سازمان های رسانه ای» «مطالعه موردی شبکه 4 سیما» [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 71-85]
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهرانارائه الگویی از فرهنگسازمانی مطلوب سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 105-123]
سازمان های رسانه ای«رابطه مدیریت دانایی و سواد رسانه ای با کنترل ابعاد یادگیری سازمان های رسانه ای» «مطالعه موردی شبکه 4 سیما» [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 71-85]
سازمانهای فرهنگیطراحی الگوی مدیریت استعداد برای سازمانهای فرهنگی با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 1-22]
سیاستگذاری فرهنگیمرور نظام مند نشانگرهای ارزیابی سیاستگذاری فرهنگی موسسات آموزش عالی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 37-53]
سبک زندگیبررسی رابطه بین نگرش به نوسازی و سبک زندگی در بین جوانان 18-35 سال شهر پلدختر [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 105-117]
سبک زندگیرابطه هوش فرهنگی با سبک زندگی در بین کارکنان ستاد وزارت نفت [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 37-48]
سواد رسانه ای«رابطه مدیریت دانایی و سواد رسانه ای با کنترل ابعاد یادگیری سازمان های رسانه ای» «مطالعه موردی شبکه 4 سیما» [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 71-85]
سواد رسانه ایبررسی رابطه بین سواد رسانه ای و نگرش به تغییر در فعالیتهای فرهنگی مرکز صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 87-103]
ش
شبکههای اجتماعیواکاوی تأثیراستفاده از شبکههای اجتماعی تلفن همراه بر هویت فرهنگی دانشجویان [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 125-138]
صدا و سیماپژوهش در برنامه ریزی فرهنگی مبتنی بر جامعه شبکه ای در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 55-69]
صدا و سیمابررسی رابطه بین سواد رسانه ای و نگرش به تغییر در فعالیتهای فرهنگی مرکز صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 87-103]
صنعت 4.0طراحی الگو بخش بندی فرهنگ سازمانی در انقلاب صنعتی نسل چهارم [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 1-19]
صنعت گردشگریطراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 121-135]
ع
عام گراییبررسی تاثیر سرمایه فرهنگی درونی شده برگرایش به مدرنیسم در جوانان خرم آباد [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 145-164]
عامل فرهنگیتحلیل محتوای فرهنگی فیلمهای اکران شده در جشنواره بینالمللی فیلم رشد در سال 1397 (مورد مطالعه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 65-83]
عملکرد شغلی کارکنانتبیین رابطه بین عوامل توانمند سازی و قابلیت چابکی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 113-133]
عناصر مادی فرهنگطراحی و ارائه الگو جهت سنجش تاثیر توسعه صنعت نفت و گاز بر ابعاد فرهنگ عمومی (مطالعه موردی: عسلویه) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 85-100]
عوامل اجتماعیعوامل مؤثر در حفظ و احیای ارزشهای فرهنگی در بافت تاریخی بناهای اسلامی (مطالعه موردی بناهای شهر تهران) [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 155-173]
ف
فراشناخترابطه هوش فرهنگی با سبک زندگی در بین کارکنان ستاد وزارت نفت [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 37-48]
فرهنگپژوهش در برنامه ریزی فرهنگی مبتنی بر جامعه شبکه ای در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 55-69]
فرهنگطراحی الگو بخش بندی فرهنگ سازمانی در انقلاب صنعتی نسل چهارم [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 1-19]
فرهنگارایه الگوی مدرسه آینده با تاکید بر مؤلفههای فرهنگی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 23-34]
فرهنگشناسایی مداخلات مؤثر بر کارآفرینی محصولات فرهنگی در ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 73-88]
فرهنگ ادهوکراسیبررسی راهبرد های اجرائی بهبود سازمانی بر مبنای فرهنگ درجهت اثربخشی نیروی انسانی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 1-38]
فرهنگ بروکراسیبررسی راهبرد های اجرائی بهبود سازمانی بر مبنای فرهنگ درجهت اثربخشی نیروی انسانی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 1-38]
فرهنگ خانوادگیطراحی و ارائه الگو جهت سنجش تاثیر توسعه صنعت نفت و گاز بر ابعاد فرهنگ عمومی (مطالعه موردی: عسلویه) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 85-100]
فرهنگ سازمانیطراحی الگو بخش بندی فرهنگ سازمانی در انقلاب صنعتی نسل چهارم [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 1-19]
فرهنگ سازمانیارائه الگویی از فرهنگسازمانی مطلوب سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 105-123]
فرهنگ عقلاییبررسی راهبرد های اجرائی بهبود سازمانی بر مبنای فرهنگ درجهت اثربخشی نیروی انسانی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 1-38]
فرهنگ عمومیطراحی و ارائه الگو جهت سنجش تاثیر توسعه صنعت نفت و گاز بر ابعاد فرهنگ عمومی (مطالعه موردی: عسلویه) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 85-100]
فرهنگ مصرفبحران هویّت و مصرف گرایی در نسل جوان پژوهشی در مدارس دخترانه متوسطه جامعه شهری اراک [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 39-51]
فرهنگ همکاریبررسی راهبرد های اجرائی بهبود سازمانی بر مبنای فرهنگ درجهت اثربخشی نیروی انسانی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 1-38]
فضای مجازیشناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 139-153]
فعالیتهای فرهنگیبررسی رابطه بین سواد رسانه ای و نگرش به تغییر در فعالیتهای فرهنگی مرکز صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 87-103]
فعال گراییبررسی تاثیر سرمایه فرهنگی درونی شده برگرایش به مدرنیسم در جوانان خرم آباد [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 145-164]
فیلم کودک و نوجوانتحلیل محتوای فرهنگی فیلمهای اکران شده در جشنواره بینالمللی فیلم رشد در سال 1397 (مورد مطالعه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 65-83]
ک
کارآفرینی محصولات فرهنگیشناسایی مداخلات مؤثر بر کارآفرینی محصولات فرهنگی در ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 73-88]
کارت امتیازی متوازناستخراج نقشه استراتژی تاب آوری از نگاه اسلام در مدیریت بحران سازمان ها با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک دیماتل فازی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 87-103]
کالاهای مصرفیبحران هویّت و مصرف گرایی در نسل جوان پژوهشی در مدارس دخترانه متوسطه جامعه شهری اراک [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 39-51]
کودک و نوجواننقش رسانه هوشمندکودک و نوجوان درآموزش تفکر نقادانه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 21-36]
گ
گرایش به نوسازیبررسی رابطه بین نگرش به نوسازی و سبک زندگی در بین جوانان 18-35 سال شهر پلدختر [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 105-117]
گردشگری سلامتشناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 139-153]
م
محصولشناسایی مداخلات مؤثر بر کارآفرینی محصولات فرهنگی در ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 73-88]
محصولات فرهنگیشناسایی مداخلات مؤثر بر کارآفرینی محصولات فرهنگی در ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 73-88]
مداخلاتشناسایی مداخلات مؤثر بر کارآفرینی محصولات فرهنگی در ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 73-88]
مدیریت استعدادطراحی الگوی مدیریت استعداد برای سازمانهای فرهنگی با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 1-22]
مدیریت بحراناستخراج نقشه استراتژی تاب آوری از نگاه اسلام در مدیریت بحران سازمان ها با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک دیماتل فازی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 87-103]
مدیریت بدنبررسی رابطه بین نگرش به نوسازی و سبک زندگی در بین جوانان 18-35 سال شهر پلدختر [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 105-117]
مدیریت دانایی«رابطه مدیریت دانایی و سواد رسانه ای با کنترل ابعاد یادگیری سازمان های رسانه ای» «مطالعه موردی شبکه 4 سیما» [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 71-85]
مدرسه آیندهارایه الگوی مدرسه آینده با تاکید بر مؤلفههای فرهنگی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 23-34]
مدل سازی ساختاری تفسیریمدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر مهاجرت منابع انسانی از ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 1-22]
مرور نظام مندمرور نظام مند نشانگرهای ارزیابی سیاستگذاری فرهنگی موسسات آموزش عالی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 37-53]
مسئولیت اجتماعیعوامل مؤثر در حفظ و احیای ارزشهای فرهنگی در بافت تاریخی بناهای اسلامی (مطالعه موردی بناهای شهر تهران) [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 155-173]
مسئولیت پذیری اجتماعیطراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 121-135]
مشارکت شهروندیعوامل مؤثر در حفظ و احیای ارزشهای فرهنگی در بافت تاریخی بناهای اسلامی (مطالعه موردی بناهای شهر تهران) [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 155-173]
مطالعات اجتماعیبررسی ماهیت ابعاد تربیت شهروندی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 23-37]
مطالعات اجتماعیبررسی فرایند آموزش پذیری دانشآموزان مبتنی بر رویکرد هوشافزایی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 63-86]
منابع انسانیمدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر مهاجرت منابع انسانی از ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 1-22]
مهاجرتمدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر مهاجرت منابع انسانی از ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 1-22]
مهارتهای مذاکرهرابطه بین مهارتهای مذاکره با نفوذ اجتماعی و موفقیت سازمانی کارکنان دانشگاه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 101-112]
موسسات آموزش عالیمرور نظام مند نشانگرهای ارزیابی سیاستگذاری فرهنگی موسسات آموزش عالی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 37-53]
موفقیت سازمانیرابطه بین مهارتهای مذاکره با نفوذ اجتماعی و موفقیت سازمانی کارکنان دانشگاه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 101-112]
ن
نشانگرهای ارزیابیمرور نظام مند نشانگرهای ارزیابی سیاستگذاری فرهنگی موسسات آموزش عالی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 37-53]
نظریه زمینه ایطراحی الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهرهوری برای نظام آموزش و پرورش ایران به شیوه ی نظریه ی زمینه ای [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 49-63]
نفوذ اجتماعیرابطه بین مهارتهای مذاکره با نفوذ اجتماعی و موفقیت سازمانی کارکنان دانشگاه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 101-112]
نگرش به تغییربررسی رابطه بین سواد رسانه ای و نگرش به تغییر در فعالیتهای فرهنگی مرکز صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 87-103]
و
واژگان کلیدی: بازاریابی اخلاقیطراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 121-135]
واژگان کلیدی: مدل پویای فرهنگ سازمانیشناسایی ابعاد مدل پویای فرهنگ سازمانی و بررسی رابطه آن با اینرسی سازمانی در سازمان تامین اجتماعی ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 89-115]
واژه های کلیدی: سرمایه فرهنگی نمادینبررسی تاثیر سرمایه فرهنگی درونی شده برگرایش به مدرنیسم در جوانان خرم آباد [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 145-164]
ه
هویتبحران هویّت و مصرف گرایی در نسل جوان پژوهشی در مدارس دخترانه متوسطه جامعه شهری اراک [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 39-51]
هویتواکاوی تأثیراستفاده از شبکههای اجتماعی تلفن همراه بر هویت فرهنگی دانشجویان [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 125-138]
هویت فرهنگیواکاوی تأثیراستفاده از شبکههای اجتماعی تلفن همراه بر هویت فرهنگی دانشجویان [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 125-138]
هوش افزاییبررسی فرایند آموزش پذیری دانشآموزان مبتنی بر رویکرد هوشافزایی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 63-86]
هوش فرهنگیرابطه هوش فرهنگی با سبک زندگی در بین کارکنان ستاد وزارت نفت [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 37-48]
ی
یادگیری سازمانی«رابطه مدیریت دانایی و سواد رسانه ای با کنترل ابعاد یادگیری سازمان های رسانه ای» «مطالعه موردی شبکه 4 سیما» [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 71-85]