نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی عمومی عوامل مؤثر در حفظ و احیای ارزشهای فرهنگی در بافت تاریخی بناهای اسلامی (مطالعه موردی بناهای شهر تهران) [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 155-173]
  • آموزش تفکر نقادانه نقش رسانه هوشمندکودک و نوجوان درآموزش تفکر نقادانه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 21-36]
  • آموزش و پرورش طراحی الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهره‌وری برای نظام آموزش و پرورش ایران به شیوه ی نظریه ی زمینه ای [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 49-63]

ا

  • ای اچ پی فازی ارائه الگویی از فرهنگ‌سازمانی مطلوب سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 105-123]
  • ایران مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر مهاجرت منابع انسانی از ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 1-22]
  • ارزش های فرهنگی طراحی و ارائه الگو جهت سنجش تاثیر توسعه صنعت نفت و گاز بر ابعاد فرهنگ عمومی (مطالعه موردی: عسلویه) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 85-100]
  • اسلام استخراج نقشه استراتژی تاب آوری از نگاه اسلام در مدیریت بحران سازمان ها با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک دیماتل فازی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 87-103]
  • الگوی پارادایمی ارایه الگوی مدرسه‌ آینده با تاکید بر مؤلفه‌های فرهنگی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 23-34]
  • اینرسی سازمانی شناسایی ابعاد مدل پویای فرهنگ سازمانی و بررسی رابطه آن با اینرسی سازمانی در سازمان تامین اجتماعی ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 89-115]
  • انقلاب صنعتی نسل چهارم طراحی الگو بخش بندی فرهنگ سازمانی در انقلاب صنعتی نسل چهارم [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 1-19]
  • اوقات فراغت بررسی رابطه بین نگرش به نوسازی و سبک زندگی در بین جوانان 18-35 سال شهر پلدختر [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 105-117]
  • اوقات فراغت ارائه الگوی اوقات فراغت جوانان مطالعه موردی (شهرک های سازمانی وزارت دفاع) [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 55-72]

ب

  • بازاریابی تعاملی شناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 139-153]
  • بازی های هوشمند نقش رسانه هوشمندکودک و نوجوان درآموزش تفکر نقادانه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 21-36]
  • بحران بحران هویّت و مصرف گرایی در نسل جوان پژوهشی در مدارس دخترانه متوسطه جامعه شهری اراک [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 39-51]
  • برنامه درسی بررسی ماهیت ابعاد تربیت شهروندی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 23-37]
  • برنامه درسی بررسی فرایند آموزش پذیری دانش‌آموزان مبتنی بر رویکرد هوش‌افزایی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 63-86]
  • برنامه ریزی پژوهش در برنامه ریزی فرهنگی مبتنی بر جامعه شبکه ای در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 55-69]
  • برنامه های فرهنگی جوانان ارائه الگوی اوقات فراغت جوانان مطالعه موردی (شهرک های سازمانی وزارت دفاع) [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 55-72]
  • بهبود بررسی راهبرد های اجرائی بهبود سازمانی بر مبنای فرهنگ درجهت اثربخشی نیروی انسانی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 1-38]
  • بهره وری طراحی الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهره‌وری برای نظام آموزش و پرورش ایران به شیوه ی نظریه ی زمینه ای [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 49-63]

ت

  • تاب آوری استخراج نقشه استراتژی تاب آوری از نگاه اسلام در مدیریت بحران سازمان ها با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک دیماتل فازی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 87-103]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای فرهنگی فیلم‌های اکران شده در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در سال 1397 (مورد مطالعه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 65-83]
  • تحول فرهنگ سازمانی طراحی الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهره‌وری برای نظام آموزش و پرورش ایران به شیوه ی نظریه ی زمینه ای [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 49-63]
  • تربیت شهروندی بررسی ماهیت ابعاد تربیت شهروندی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 23-37]
  • تعامل اجتماعی رفتار شهروندی عوامل مؤثر در حفظ و احیای ارزشهای فرهنگی در بافت تاریخی بناهای اسلامی (مطالعه موردی بناهای شهر تهران) [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 155-173]
  • تعهدات اخلاقی طراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 121-135]
  • تکنیک سلسله مراتبی شناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 139-153]
  • تلفن همراه واکاوی تأثیراستفاده از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه بر هویت فرهنگی دانشجویان [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 125-138]
  • توانمندسازی کارکنان تبیین رابطه بین عوامل توانمند سازی و قابلیت چابکی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 113-133]
  • توسعه صنعت نفت و گاز طراحی و ارائه الگو جهت سنجش تاثیر توسعه صنعت نفت و گاز بر ابعاد فرهنگ عمومی (مطالعه موردی: عسلویه) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 85-100]

ج

  • جامعه شبکه های پژوهش در برنامه ریزی فرهنگی مبتنی بر جامعه شبکه ای در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 55-69]
  • جشنواره بین‌المللی رشد تحلیل محتوای فرهنگی فیلم‌های اکران شده در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در سال 1397 (مورد مطالعه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 65-83]

چ

  • چابکی سازمان تبیین رابطه بین عوامل توانمند سازی و قابلیت چابکی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 113-133]

خ

  • خدمات طراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 121-135]
  • خردگرایی ومدرنیسم بررسی تاثیر سرمایه فرهنگی درونی شده برگرایش به مدرنیسم در جوانان خرم آباد [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 145-164]

د

  • دانش رابطه هوش فرهنگی با سبک زندگی در بین کارکنان ستاد وزارت نفت [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 37-48]
  • دلفی فازی طراحی الگوی مدیریت استعداد برای سازمان‌های فرهنگی با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 1-22]
  • دلفی فازی شناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 139-153]
  • دیماتل فازی استخراج نقشه استراتژی تاب آوری از نگاه اسلام در مدیریت بحران سازمان ها با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک دیماتل فازی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 87-103]
  • دیمتل فازی ارائه الگویی از فرهنگ‌سازمانی مطلوب سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 105-123]
  • دینداری بررسی رابطه بین نگرش به نوسازی و سبک زندگی در بین جوانان 18-35 سال شهر پلدختر [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 105-117]
  • دوره ابتدایی بررسی ماهیت ابعاد تربیت شهروندی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 23-37]
  • دوره ابتدایی بررسی فرایند آموزش پذیری دانش‌آموزان مبتنی بر رویکرد هوش‌افزایی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 63-86]

ر

  • رسانه پژوهش در برنامه ریزی فرهنگی مبتنی بر جامعه شبکه ای در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 55-69]
  • رسانه های جمعی بحران هویّت و مصرف گرایی در نسل جوان پژوهشی در مدارس دخترانه متوسطه جامعه شهری اراک [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 39-51]
  • رسانه هوشمند نقش رسانه هوشمندکودک و نوجوان درآموزش تفکر نقادانه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 21-36]
  • رفتار رابطه هوش فرهنگی با سبک زندگی در بین کارکنان ستاد وزارت نفت [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 37-48]

س

  • سازمان تامین اجتماعی شناسایی ابعاد مدل پویای فرهنگ سازمانی و بررسی رابطه آن با اینرسی سازمانی در سازمان تامین اجتماعی ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 89-115]
  • سازمان صداوسیما «رابطه مدیریت دانایی و سواد رسانه ای با کنترل ابعاد یادگیری سازمان های رسانه ای» «مطالعه موردی شبکه 4 سیما» [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 71-85]
  • سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ارائه الگویی از فرهنگ‌سازمانی مطلوب سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 105-123]
  • سازمان های رسانه ای «رابطه مدیریت دانایی و سواد رسانه ای با کنترل ابعاد یادگیری سازمان های رسانه ای» «مطالعه موردی شبکه 4 سیما» [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 71-85]
  • سازمان‌های فرهنگی طراحی الگوی مدیریت استعداد برای سازمان‌های فرهنگی با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 1-22]
  • سیاستگذاری فرهنگی مرور نظام مند نشانگرهای ارزیابی سیاستگذاری فرهنگی موسسات آموزش عالی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 37-53]
  • سبک زندگی بررسی رابطه بین نگرش به نوسازی و سبک زندگی در بین جوانان 18-35 سال شهر پلدختر [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 105-117]
  • سبک زندگی رابطه هوش فرهنگی با سبک زندگی در بین کارکنان ستاد وزارت نفت [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 37-48]
  • سواد رسانه ای «رابطه مدیریت دانایی و سواد رسانه ای با کنترل ابعاد یادگیری سازمان های رسانه ای» «مطالعه موردی شبکه 4 سیما» [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 71-85]
  • سواد رسانه ای بررسی رابطه بین سواد رسانه ای و نگرش به تغییر در فعالیتهای فرهنگی مرکز صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 87-103]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی واکاوی تأثیراستفاده از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه بر هویت فرهنگی دانشجویان [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 125-138]
  • شهرک های سازمانی وزارت دفاع ارائه الگوی اوقات فراغت جوانان مطالعه موردی (شهرک های سازمانی وزارت دفاع) [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 55-72]

ص

  • صدا و سیما پژوهش در برنامه ریزی فرهنگی مبتنی بر جامعه شبکه ای در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 55-69]
  • صدا و سیما بررسی رابطه بین سواد رسانه ای و نگرش به تغییر در فعالیتهای فرهنگی مرکز صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 87-103]
  • صنعت 4.0 طراحی الگو بخش بندی فرهنگ سازمانی در انقلاب صنعتی نسل چهارم [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 1-19]
  • صنعت گردشگری طراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 121-135]

ع

  • عام گرایی بررسی تاثیر سرمایه فرهنگی درونی شده برگرایش به مدرنیسم در جوانان خرم آباد [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 145-164]
  • عامل فرهنگی تحلیل محتوای فرهنگی فیلم‌های اکران شده در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در سال 1397 (مورد مطالعه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 65-83]
  • عملکرد شغلی کارکنان تبیین رابطه بین عوامل توانمند سازی و قابلیت چابکی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 113-133]
  • عناصر مادی فرهنگ طراحی و ارائه الگو جهت سنجش تاثیر توسعه صنعت نفت و گاز بر ابعاد فرهنگ عمومی (مطالعه موردی: عسلویه) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 85-100]
  • عوامل اجتماعی عوامل مؤثر در حفظ و احیای ارزشهای فرهنگی در بافت تاریخی بناهای اسلامی (مطالعه موردی بناهای شهر تهران) [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 155-173]

ف

  • فراشناخت رابطه هوش فرهنگی با سبک زندگی در بین کارکنان ستاد وزارت نفت [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 37-48]
  • فرهنگ پژوهش در برنامه ریزی فرهنگی مبتنی بر جامعه شبکه ای در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 55-69]
  • فرهنگ طراحی الگو بخش بندی فرهنگ سازمانی در انقلاب صنعتی نسل چهارم [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 1-19]
  • فرهنگ ارایه الگوی مدرسه‌ آینده با تاکید بر مؤلفه‌های فرهنگی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 23-34]
  • فرهنگ شناسایی مداخلات مؤثر بر کارآفرینی محصولات فرهنگی در ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 73-88]
  • فرهنگ ادهوکراسی بررسی راهبرد های اجرائی بهبود سازمانی بر مبنای فرهنگ درجهت اثربخشی نیروی انسانی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 1-38]
  • فرهنگ بروکراسی بررسی راهبرد های اجرائی بهبود سازمانی بر مبنای فرهنگ درجهت اثربخشی نیروی انسانی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 1-38]
  • فرهنگ خانوادگی طراحی و ارائه الگو جهت سنجش تاثیر توسعه صنعت نفت و گاز بر ابعاد فرهنگ عمومی (مطالعه موردی: عسلویه) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 85-100]
  • فرهنگ سازمانی طراحی الگو بخش بندی فرهنگ سازمانی در انقلاب صنعتی نسل چهارم [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 1-19]
  • فرهنگ سازمانی ارائه الگویی از فرهنگ‌سازمانی مطلوب سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 105-123]
  • فرهنگ عقلایی بررسی راهبرد های اجرائی بهبود سازمانی بر مبنای فرهنگ درجهت اثربخشی نیروی انسانی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 1-38]
  • فرهنگ عمومی طراحی و ارائه الگو جهت سنجش تاثیر توسعه صنعت نفت و گاز بر ابعاد فرهنگ عمومی (مطالعه موردی: عسلویه) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 85-100]
  • فرهنگ مصرف بحران هویّت و مصرف گرایی در نسل جوان پژوهشی در مدارس دخترانه متوسطه جامعه شهری اراک [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 39-51]
  • فرهنگ همکاری بررسی راهبرد های اجرائی بهبود سازمانی بر مبنای فرهنگ درجهت اثربخشی نیروی انسانی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 1-38]
  • فضای مجازی شناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 139-153]
  • فعالیتهای فرهنگی بررسی رابطه بین سواد رسانه ای و نگرش به تغییر در فعالیتهای فرهنگی مرکز صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 87-103]
  • فعال گرایی بررسی تاثیر سرمایه فرهنگی درونی شده برگرایش به مدرنیسم در جوانان خرم آباد [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 145-164]
  • فیلم کودک و نوجوان تحلیل محتوای فرهنگی فیلم‌های اکران شده در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در سال 1397 (مورد مطالعه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 65-83]

ک

  • کارآفرینی محصولات فرهنگی شناسایی مداخلات مؤثر بر کارآفرینی محصولات فرهنگی در ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 73-88]
  • کارت امتیازی متوازن استخراج نقشه استراتژی تاب آوری از نگاه اسلام در مدیریت بحران سازمان ها با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک دیماتل فازی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 87-103]
  • کالاهای مصرفی بحران هویّت و مصرف گرایی در نسل جوان پژوهشی در مدارس دخترانه متوسطه جامعه شهری اراک [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 39-51]
  • کودک و نوجوان نقش رسانه هوشمندکودک و نوجوان درآموزش تفکر نقادانه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 21-36]

گ

  • گرایش به نوسازی بررسی رابطه بین نگرش به نوسازی و سبک زندگی در بین جوانان 18-35 سال شهر پلدختر [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 105-117]
  • گردشگری سلامت شناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 139-153]

م

  • محصول شناسایی مداخلات مؤثر بر کارآفرینی محصولات فرهنگی در ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 73-88]
  • محصولات فرهنگی شناسایی مداخلات مؤثر بر کارآفرینی محصولات فرهنگی در ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 73-88]
  • مداخلات شناسایی مداخلات مؤثر بر کارآفرینی محصولات فرهنگی در ایران [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 73-88]
  • مدیریت استعداد طراحی الگوی مدیریت استعداد برای سازمان‌های فرهنگی با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 1-22]
  • مدیریت بحران استخراج نقشه استراتژی تاب آوری از نگاه اسلام در مدیریت بحران سازمان ها با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک دیماتل فازی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 87-103]
  • مدیریت بدن بررسی رابطه بین نگرش به نوسازی و سبک زندگی در بین جوانان 18-35 سال شهر پلدختر [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 105-117]
  • مدیریت دانایی «رابطه مدیریت دانایی و سواد رسانه ای با کنترل ابعاد یادگیری سازمان های رسانه ای» «مطالعه موردی شبکه 4 سیما» [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 71-85]
  • مدرسه ‌آینده ارایه الگوی مدرسه‌ آینده با تاکید بر مؤلفه‌های فرهنگی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 23-34]
  • مدل سازی ساختاری تفسیری مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر مهاجرت منابع انسانی از ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 1-22]
  • مرور نظام مند مرور نظام مند نشانگرهای ارزیابی سیاستگذاری فرهنگی موسسات آموزش عالی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 37-53]
  • مسئولیت اجتماعی عوامل مؤثر در حفظ و احیای ارزشهای فرهنگی در بافت تاریخی بناهای اسلامی (مطالعه موردی بناهای شهر تهران) [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 155-173]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی طراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 121-135]
  • مشارکت شهروندی عوامل مؤثر در حفظ و احیای ارزشهای فرهنگی در بافت تاریخی بناهای اسلامی (مطالعه موردی بناهای شهر تهران) [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 155-173]
  • مطالعات اجتماعی بررسی ماهیت ابعاد تربیت شهروندی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 23-37]
  • مطالعات اجتماعی بررسی فرایند آموزش پذیری دانش‌آموزان مبتنی بر رویکرد هوش‌افزایی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 63-86]
  • منابع انسانی مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر مهاجرت منابع انسانی از ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 1-22]
  • مهاجرت مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر مهاجرت منابع انسانی از ایران [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 1-22]
  • مهارتهای مذاکره رابطه بین مهارتهای مذاکره با نفوذ اجتماعی و موفقیت سازمانی کارکنان دانشگاه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 101-112]
  • موسسات آموزش عالی مرور نظام مند نشانگرهای ارزیابی سیاستگذاری فرهنگی موسسات آموزش عالی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 37-53]
  • موفقیت سازمانی رابطه بین مهارتهای مذاکره با نفوذ اجتماعی و موفقیت سازمانی کارکنان دانشگاه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 101-112]

ن

  • نشانگرهای ارزیابی مرور نظام مند نشانگرهای ارزیابی سیاستگذاری فرهنگی موسسات آموزش عالی [دوره 16، شماره 57، 1401، صفحه 37-53]
  • نظریه زمینه ای طراحی الگوی تحول فرهنگ سازمانی با رویکرد افزایش بهره‌وری برای نظام آموزش و پرورش ایران به شیوه ی نظریه ی زمینه ای [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 49-63]
  • نفوذ اجتماعی رابطه بین مهارتهای مذاکره با نفوذ اجتماعی و موفقیت سازمانی کارکنان دانشگاه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 101-112]
  • نگرش به تغییر بررسی رابطه بین سواد رسانه ای و نگرش به تغییر در فعالیتهای فرهنگی مرکز صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 87-103]

و

ه

  • هویت بحران هویّت و مصرف گرایی در نسل جوان پژوهشی در مدارس دخترانه متوسطه جامعه شهری اراک [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 39-51]
  • هویت واکاوی تأثیراستفاده از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه بر هویت فرهنگی دانشجویان [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 125-138]
  • هویت فرهنگی واکاوی تأثیراستفاده از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه بر هویت فرهنگی دانشجویان [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 125-138]
  • هوش افزایی بررسی فرایند آموزش پذیری دانش‌آموزان مبتنی بر رویکرد هوش‌افزایی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1401، صفحه 63-86]
  • هوش فرهنگی رابطه هوش فرهنگی با سبک زندگی در بین کارکنان ستاد وزارت نفت [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 37-48]

ی

  • یادگیری سازمانی «رابطه مدیریت دانایی و سواد رسانه ای با کنترل ابعاد یادگیری سازمان های رسانه ای» «مطالعه موردی شبکه 4 سیما» [دوره 16، شماره 55، 1401، صفحه 71-85]
  • یادگیری مشارکتی نقش رسانه هوشمندکودک و نوجوان درآموزش تفکر نقادانه [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 21-36]