نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی بررسی راهکارهای فرهنگی برای حفظ محیط زیست گیلان (از منظر صاحب نظران) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 81-102]
  • آمادگی الکترونیکی بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بر توسعه منابع انسانی [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 31-46]

ا

  • اجتماعی‌سازی تبیین ابعاد فرهنگ بازار و فرهنگ فروشنده در شهر تهران [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 67-88]
  • احترام تبیین ابعاد فرهنگ بازار و فرهنگ فروشنده در شهر تهران [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 67-88]
  • ارتباطات قومی تعامل در شبکه های اجتماعی مجازی و تاثیر آن بر هویت قومی، مطالعه موردی قوم لک [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 1-17]
  • استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه‌بندی شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شاخص‌های توسعه فرهنگی با استفاده از روش تحلیل روابط خاکستری [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 55-66]
  • اسلام تحلیل مضامین مؤثر بر فرهنگ مصرف آب از دیدگاه اسلام (مطالعه کیفی) [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 89-106]
  • اعتماد سازمانی نقش فرهنگ سازمانی در تبیین رابطه بین مدل‌های تصمیم‌گیری و اعتماد سازمانی (مطالعه موردی آموزش و پرورش استان مازندران) [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 31-49]
  • امام علی(ع) تحلیلی بر تصویرنمایی نهج‌البلاغه از فرهنگ بینشی و کُنشی فرماندهان مسلمان [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 15-30]
  • انطباق‌پذیری ارائه مدل تاثیر فرهنگ سازمانی بر اخلاق حرفه ای در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 117-128]
  • انعطاف پذیری ساعات کاری کارکنان مدل معادلات ساختاری در ارتباط با فرهنگ سازمانی، انعطاف‌پذیری ساعات کاری و وفاداری کارکنان با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 67-82]

پ

  • پاتولوژی شناسایی و مدیریت آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی شهر تهران [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 15-30]
  • پاسخگویی تبیین ابعاد فرهنگ بازار و فرهنگ فروشنده در شهر تهران [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 67-88]
  • پیامدهای اصلاح اخلاق حرفه‌ای ارائه مدل تاثیر فرهنگ سازمانی بر اخلاق حرفه ای در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 117-128]
  • پدیدار شناسی زمینه‌ها و عوامل موثر بر تحول گونه‌های هویت فرهنگی زنان شهرکاشان [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 103-120]

ت

  • تبلیغ آسیب‌شناسی روش‌های تبلیغ دین در فضای مجازی [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 41-54]
  • تبلیغات نقش تبلیغات تلویزیونی در تغییر رفتار خرید مخاطبان بر مبنای مدل داگمار (مورد مطالعه نمایندگی‌های LG در مناطق 5 و 11 کلان شهر تهران) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 65-80]
  • تحکیم بنیان خانواده تأثیر طرح بصیرت افزایی و تعالی معنوی خانواده بر تحکیم بنیان خانواده های شهرک شهید چمران [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 35-52]
  • تحلیل خاکستری (GRA) رتبه‌بندی شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شاخص‌های توسعه فرهنگی با استفاده از روش تحلیل روابط خاکستری [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 55-66]
  • تحلیل مضمون تحلیل مضامین مؤثر بر فرهنگ مصرف آب از دیدگاه اسلام (مطالعه کیفی) [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 89-106]
  • تصویرنمایی تحلیلی بر تصویرنمایی نهج‌البلاغه از فرهنگ بینشی و کُنشی فرماندهان مسلمان [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 15-30]
  • تعهدات فرهنگی دولت‌ها تعهدات فرهنگی دولت ها در حقوق بین الملل با تاکید بر آرای دیوان بین المللی دادگستری در زمینه حق های فرهنگی [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 53-66]
  • تعهد سازمانی بررسی رابطه نوع فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی و توانمندسازی کارکنان پالایشگاه گاز پارسیان در سال 1391 [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 103-116]
  • تعهد سازمانی مدل معادلات ساختاری در ارتباط با فرهنگ سازمانی، انعطاف‌پذیری ساعات کاری و وفاداری کارکنان با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 67-82]
  • تفاخر قومی تعامل در شبکه های اجتماعی مجازی و تاثیر آن بر هویت قومی، مطالعه موردی قوم لک [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 1-17]
  • تکنولوژی پیشرفته تولید اثرات متقابل اطلاعات حسابداری مدیریت و تکنولوژی تولید بر عملکرد تولید در سازمان‌هایی با ارزش‌های فرهنگی جمع‌گرا و فردگرا [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 81-102]
  • تلویزیون بررسی میزان استفاده از رسانه‌های مختلف و ارتباط آن با ملاک‌های رای‌دهی در میان شرکت‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396 [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 51-68]
  • تلویزیون نقش تبلیغات تلویزیونی در تغییر رفتار خرید مخاطبان بر مبنای مدل داگمار (مورد مطالعه نمایندگی‌های LG در مناطق 5 و 11 کلان شهر تهران) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 65-80]
  • تنوع فرهنگی تعهدات فرهنگی دولت ها در حقوق بین الملل با تاکید بر آرای دیوان بین المللی دادگستری در زمینه حق های فرهنگی [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 53-66]
  • تهران شناسایی و مدیریت آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی شهر تهران [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 15-30]
  • توانمندسازی راهبردهای فرهنگی در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر(مطالعه موردی: خانواده‌های تحت پوشش بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور) [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 27-40]
  • توانمند سازی کارکنان بررسی رابطه نوع فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی و توانمندسازی کارکنان پالایشگاه گاز پارسیان در سال 1391 [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 103-116]
  • توسعه رتبه‌بندی شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شاخص‌های توسعه فرهنگی با استفاده از روش تحلیل روابط خاکستری [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 55-66]
  • توسعه اجتماعی بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بر توسعه منابع انسانی [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 31-46]
  • توسعه آموزشی بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بر توسعه منابع انسانی [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 31-46]
  • توسعه حرفه‌ای بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بر توسعه منابع انسانی [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 31-46]
  • توسعه سازمانی بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بر توسعه منابع انسانی [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 31-46]
  • توسعه فردی بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بر توسعه منابع انسانی [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 31-46]
  • توسعه منابع انسانی بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بر توسعه منابع انسانی [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 31-46]

ج

  • جمع‌گرایی اثرات متقابل اطلاعات حسابداری مدیریت و تکنولوژی تولید بر عملکرد تولید در سازمان‌هایی با ارزش‌های فرهنگی جمع‌گرا و فردگرا [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 81-102]

ح

  • حقوق بشر تعهدات فرهنگی دولت ها در حقوق بین الملل با تاکید بر آرای دیوان بین المللی دادگستری در زمینه حق های فرهنگی [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 53-66]
  • حقوق فرهنگی تعهدات فرهنگی دولت ها در حقوق بین الملل با تاکید بر آرای دیوان بین المللی دادگستری در زمینه حق های فرهنگی [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 53-66]
  • حقوق مردمان بومی تعهدات فرهنگی دولت ها در حقوق بین الملل با تاکید بر آرای دیوان بین المللی دادگستری در زمینه حق های فرهنگی [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 53-66]

خ

  • خانواده تأثیر طرح بصیرت افزایی و تعالی معنوی خانواده بر تحکیم بنیان خانواده های شهرک شهید چمران [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 35-52]

د

  • دانشگاه ارومیه تحلیل ارتباط ابعاد فرهنگ سازمانی با مولفه‌های مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 83-100]
  • درگیر شدن در کار ارائه مدل تاثیر فرهنگ سازمانی بر اخلاق حرفه ای در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 117-128]
  • دعاوی جمعی تعهدات فرهنگی دولت ها در حقوق بین الملل با تاکید بر آرای دیوان بین المللی دادگستری در زمینه حق های فرهنگی [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 53-66]
  • دین آسیب‌شناسی روش‌های تبلیغ دین در فضای مجازی [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 41-54]
  • دین و فضای مجازی آسیب‌شناسی روش‌های تبلیغ دین در فضای مجازی [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 41-54]

ر

  • راهبرد تحلیل راهبردهای توسعه گردشگری فرهنگی شهر اصفهان با استفاده از مدل ترکیبی SWOT-QSPM [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 69-80]
  • راهبرد راهبردهای فرهنگی در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر(مطالعه موردی: خانواده‌های تحت پوشش بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور) [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 27-40]
  • راهکارهای فرهنگی بررسی راهکارهای فرهنگی برای حفظ محیط زیست گیلان (از منظر صاحب نظران) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 81-102]
  • رسالت ارائه مدل تاثیر فرهنگ سازمانی بر اخلاق حرفه ای در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 117-128]
  • رسانه بررسی میزان استفاده از رسانه‌های مختلف و ارتباط آن با ملاک‌های رای‌دهی در میان شرکت‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396 [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 51-68]
  • رسانه نقش تبلیغات تلویزیونی در تغییر رفتار خرید مخاطبان بر مبنای مدل داگمار (مورد مطالعه نمایندگی‌های LG در مناطق 5 و 11 کلان شهر تهران) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 65-80]
  • رضایت شغلی بررسی ابعاد فرهنگ اسلامی ایرانی و تأثیر آن بر رفتار مدیران و میزان رضایت شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 1-12]
  • رفتار رأی‌دهی بررسی میزان استفاده از رسانه‌های مختلف و ارتباط آن با ملاک‌های رای‌دهی در میان شرکت‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396 [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 51-68]
  • رفتار سازمانی بررسی ابعاد فرهنگ اسلامی ایرانی و تأثیر آن بر رفتار مدیران و میزان رضایت شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 1-12]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری ورفتارشهروندی سازمانی با سلامت سازمانی در سازمان آموزش و پرورش شهرستان محمود آباد [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 107-122]
  • رفتار مصرف کننده نقش تبلیغات تلویزیونی در تغییر رفتار خرید مخاطبان بر مبنای مدل داگمار (مورد مطالعه نمایندگی‌های LG در مناطق 5 و 11 کلان شهر تهران) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 65-80]
  • روش ترکیبی زمینه‌ها و عوامل موثر بر تحول گونه‌های هویت فرهنگی زنان شهرکاشان [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 103-120]

س

  • سازگاری ارائه مدل تاثیر فرهنگ سازمانی بر اخلاق حرفه ای در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 117-128]
  • سازمان‌های فرهنگی رابطه بین نظام ارزشی با هوش فرهنگی کار کنان سازمان‌های فرهنگی استان چهار محال و بختیاری [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 13-26]
  • سیستم‌های اطلاعاتی حسابداری مدیریت اثرات متقابل اطلاعات حسابداری مدیریت و تکنولوژی تولید بر عملکرد تولید در سازمان‌هایی با ارزش‌های فرهنگی جمع‌گرا و فردگرا [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 81-102]
  • سلامت سازمانی بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری ورفتارشهروندی سازمانی با سلامت سازمانی در سازمان آموزش و پرورش شهرستان محمود آباد [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 107-122]

ش

  • شاخص‌های فرهنگی بررسی ابعاد فرهنگ اسلامی ایرانی و تأثیر آن بر رفتار مدیران و میزان رضایت شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 1-12]
  • شبکه‌های اجتماعی بررسی میزان استفاده از رسانه‌های مختلف و ارتباط آن با ملاک‌های رای‌دهی در میان شرکت‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396 [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 51-68]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی تعامل در شبکه های اجتماعی مجازی و تاثیر آن بر هویت قومی، مطالعه موردی قوم لک [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 1-17]
  • شهر اصفهان تحلیل راهبردهای توسعه گردشگری فرهنگی شهر اصفهان با استفاده از مدل ترکیبی SWOT-QSPM [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 69-80]

ص

ع

  • عملکرد تولید اثرات متقابل اطلاعات حسابداری مدیریت و تکنولوژی تولید بر عملکرد تولید در سازمان‌هایی با ارزش‌های فرهنگی جمع‌گرا و فردگرا [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 81-102]
  • عملکرد سازمانی بررسی تاثیرفرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی نوآوری [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 20-34]
  • عملکرد مدیران رابطه هوش فرهنگی با عملکرد مدیران صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران (مورد مطالعه:شبکه های استانی مراکز غرب کشور) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 1-14]

ف

  • فردگرایی اثرات متقابل اطلاعات حسابداری مدیریت و تکنولوژی تولید بر عملکرد تولید در سازمان‌هایی با ارزش‌های فرهنگی جمع‌گرا و فردگرا [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 81-102]
  • فرماندهان مسلمان تحلیلی بر تصویرنمایی نهج‌البلاغه از فرهنگ بینشی و کُنشی فرماندهان مسلمان [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 15-30]
  • فرهنگ بررسی رابطه فرهنگ و کارآفرینی [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 1-13]
  • فرهنگ تحلیلی بر تصویرنمایی نهج‌البلاغه از فرهنگ بینشی و کُنشی فرماندهان مسلمان [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 15-30]
  • فرهنگ رابطه هوش فرهنگی با عملکرد مدیران صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران (مورد مطالعه:شبکه های استانی مراکز غرب کشور) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 1-14]
  • فرهنگ بررسی راهکارهای فرهنگی برای حفظ محیط زیست گیلان (از منظر صاحب نظران) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 81-102]
  • فرهنگ تحلیل مضامین مؤثر بر فرهنگ مصرف آب از دیدگاه اسلام (مطالعه کیفی) [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 89-106]
  • فرهنگ راهبردهای فرهنگی در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر(مطالعه موردی: خانواده‌های تحت پوشش بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور) [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 27-40]
  • فرهنگ رتبه‌بندی شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شاخص‌های توسعه فرهنگی با استفاده از روش تحلیل روابط خاکستری [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 55-66]
  • فرهنگ ایرانی بررسی ابعاد فرهنگ اسلامی ایرانی و تأثیر آن بر رفتار مدیران و میزان رضایت شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 1-12]
  • فرهنگ اسلامی بررسی ابعاد فرهنگ اسلامی ایرانی و تأثیر آن بر رفتار مدیران و میزان رضایت شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 1-12]
  • فرهنگ سازمانی نقش فرهنگ سازمانی در تبیین رابطه بین مدل‌های تصمیم‌گیری و اعتماد سازمانی (مطالعه موردی آموزش و پرورش استان مازندران) [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 31-49]
  • فرهنگ سازمانی رابطه فرهنگ سازمانی با هوش سازمانی و هویت سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 47-64]
  • فرهنگ سازمانی بررسی رابطه نوع فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی و توانمندسازی کارکنان پالایشگاه گاز پارسیان در سال 1391 [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 103-116]
  • فرهنگ سازمانی ارائه مدل تاثیر فرهنگ سازمانی بر اخلاق حرفه ای در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 117-128]
  • فرهنگ سازمانی مدل معادلات ساختاری در ارتباط با فرهنگ سازمانی، انعطاف‌پذیری ساعات کاری و وفاداری کارکنان با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 67-82]
  • فرهنگ سازمانی تحلیل ارتباط ابعاد فرهنگ سازمانی با مولفه‌های مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 83-100]
  • فضای مجازی آسیب‌شناسی روش‌های تبلیغ دین در فضای مجازی [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 41-54]

ق

  • قشر آسیب پذیر راهبردهای فرهنگی در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر(مطالعه موردی: خانواده‌های تحت پوشش بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور) [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 27-40]

ک

  • کارآفرینی بررسی رابطه فرهنگ و کارآفرینی [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 1-13]
  • کارکنان تحلیل ارتباط ابعاد فرهنگ سازمانی با مولفه‌های مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 83-100]
  • کیفیت زندگی کاری بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری ورفتارشهروندی سازمانی با سلامت سازمانی در سازمان آموزش و پرورش شهرستان محمود آباد [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 107-122]

گ

  • گردشگری تحلیل راهبردهای توسعه گردشگری فرهنگی شهر اصفهان با استفاده از مدل ترکیبی SWOT-QSPM [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 69-80]
  • گردشگری فرهنگی تحلیل راهبردهای توسعه گردشگری فرهنگی شهر اصفهان با استفاده از مدل ترکیبی SWOT-QSPM [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 69-80]
  • گیلان بررسی راهکارهای فرهنگی برای حفظ محیط زیست گیلان (از منظر صاحب نظران) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 81-102]
  • گونه‌های هویت فرهنگی زمینه‌ها و عوامل موثر بر تحول گونه‌های هویت فرهنگی زنان شهرکاشان [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 103-120]

م

  • محیط زیست بررسی راهکارهای فرهنگی برای حفظ محیط زیست گیلان (از منظر صاحب نظران) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 81-102]
  • مدیریت آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی شناسایی و مدیریت آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی شهر تهران [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 15-30]
  • مدیریت کیفیت فراگیر تحلیل ارتباط ابعاد فرهنگ سازمانی با مولفه‌های مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 83-100]
  • مدل ترکیبی SWOT_QSPM تحلیل راهبردهای توسعه گردشگری فرهنگی شهر اصفهان با استفاده از مدل ترکیبی SWOT-QSPM [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 69-80]
  • مدل داگمار نقش تبلیغات تلویزیونی در تغییر رفتار خرید مخاطبان بر مبنای مدل داگمار (مورد مطالعه نمایندگی‌های LG در مناطق 5 و 11 کلان شهر تهران) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 65-80]
  • مدل‌های تصمیم‌گیری نقش فرهنگ سازمانی در تبیین رابطه بین مدل‌های تصمیم‌گیری و اعتماد سازمانی (مطالعه موردی آموزش و پرورش استان مازندران) [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 31-49]
  • میراث فرهنگی معنوی تعهدات فرهنگی دولت ها در حقوق بین الملل با تاکید بر آرای دیوان بین المللی دادگستری در زمینه حق های فرهنگی [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 53-66]
  • مشتری مداری تبیین ابعاد فرهنگ بازار و فرهنگ فروشنده در شهر تهران [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 67-88]
  • مصرف آب تحلیل مضامین مؤثر بر فرهنگ مصرف آب از دیدگاه اسلام (مطالعه کیفی) [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 89-106]
  • معادلات ساختاری زمینه‌ها و عوامل موثر بر تحول گونه‌های هویت فرهنگی زنان شهرکاشان [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 103-120]
  • مهارت‌های زندگی راهبردهای فرهنگی در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر(مطالعه موردی: خانواده‌های تحت پوشش بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور) [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 27-40]
  • مهمان‌نوازی تبیین ابعاد فرهنگ بازار و فرهنگ فروشنده در شهر تهران [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 67-88]

ن

  • نامزدهای انتخاباتی بررسی میزان استفاده از رسانه‌های مختلف و ارتباط آن با ملاک‌های رای‌دهی در میان شرکت‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396 [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 51-68]
  • نرم افزار وارپ پی ال اس زمینه‌ها و عوامل موثر بر تحول گونه‌های هویت فرهنگی زنان شهرکاشان [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 103-120]
  • نظام ارزشی رابطه بین نظام ارزشی با هوش فرهنگی کار کنان سازمان‌های فرهنگی استان چهار محال و بختیاری [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 13-26]
  • نهج‌البلاغه تحلیلی بر تصویرنمایی نهج‌البلاغه از فرهنگ بینشی و کُنشی فرماندهان مسلمان [دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، 1397، صفحه 15-30]
  • نوآوری اداری بررسی تاثیرفرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی نوآوری [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 20-34]
  • نوآوری تولیدی بررسی تاثیرفرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی نوآوری [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 20-34]
  • نوآوری سازمانی بررسی تاثیرفرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی نوآوری [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 20-34]
  • نوآوری فرآیندی بررسی تاثیرفرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی نوآوری [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 20-34]

و

  • وفاداری کارکنان مدل معادلات ساختاری در ارتباط با فرهنگ سازمانی، انعطاف‌پذیری ساعات کاری و وفاداری کارکنان با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 67-82]

ه

  • هویت سازمانی رابطه فرهنگ سازمانی با هوش سازمانی و هویت سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 47-64]
  • هویت قومی تعامل در شبکه های اجتماعی مجازی و تاثیر آن بر هویت قومی، مطالعه موردی قوم لک [دوره 12، شماره 3 (پیاپی 41)، 1397، صفحه 1-17]
  • هوش رابطه هوش فرهنگی با عملکرد مدیران صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران (مورد مطالعه:شبکه های استانی مراکز غرب کشور) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 1-14]
  • هوش سازمانی رابطه فرهنگ سازمانی با هوش سازمانی و هویت سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 47-64]
  • هوش فرهنگی رابطه هوش فرهنگی با عملکرد مدیران صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران (مورد مطالعه:شبکه های استانی مراکز غرب کشور) [دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، 1397، صفحه 1-14]
  • هوش فرهنگی رابطه بین نظام ارزشی با هوش فرهنگی کار کنان سازمان‌های فرهنگی استان چهار محال و بختیاری [دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، 1397، صفحه 13-26]